viernes, 25 de diciembre de 2009

Google docs

A la classe on vam fer la pràctica sobre el google docs jo no hi vaig poder anar, tot i això els meus companys de classe m'han explicat com anava i he pogut realitzar l'activitat.
Google docs és una bona eina per compartir i enviar informació amb els nostres companys.

-La primera activitat que haviem de realitzar amb el google docs era crear i editar un document de text. La Laia em va enviar un e-mail en el gmail, jo el vaig haver d'obrir i editar aquell document que ella m'havia enviat. Cada component del grup havia d'editar aquell document que la Laia havia creat.

-La segona activitat va ser crear una presentació, compartila i utilitzar-la com a eina de comunicació. L'Albert va ser el creador d'aquesta presentació, i va enviar-la a la resta de companys, nosaltres l'haviem de modificar.

- La tercera i última activitat consistia en crear un full de càlcul i un formulari. Per fer aquesta activitat vam haver de triar un tema, finalment va sortir el tema dels focs artificals, a favor o en contra? Vam completar el formulari amb preguntes de diferents respostes on també hi haviem de fer una justificació.

L'activitat en conjunt em va costar una mica ja que no havia assistit a la classe teòrica i això va fer que em perdés bastant, tot i aixó, gràcies als meus companys del grup he pogut realitzar les activitats demanades i aprendre a utilitzar aquesta eina de treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario