viernes, 25 de diciembre de 2009

Entrades predilectes

Al començament de l'assignatura, el bloc per mi era algo desconegut, no sabia fer absolutament res de tot el que ser fer ara, després de un semestre de classe.
Trobo que el bloc és una molt bona eina per posar-hi tots aquells treballs i pràctiques que nosaltres anem realitzant a les diverses assignatures. Podem fer entrades amb notícies, fotografíes, apunts de classe, documents de word, vídeos...
Durant aquest semestre nosaltres hem après a fer moltísimes coses amb el bloc, però les dues entrades que més m'agraden són:

-La pràctica realitzada amb el Gimp. No sabia l'existència d'aquest programa i la veritat és que és de molt fàcil utilització i molt útil. Serveix per retocar les fotes que nosaltres podem fer. Per exemple si jo faig una fotografía i m'han quedat els ulls vermells, jo amb aquest programa puc canviar el color dels ulls, de manera que també pots eliminar qualsevol objectes o cosa que surti a la fotografía i desitjaries que no hi sortís.

-La pràctica realitzada amb el Windows Movie Maker. Aquest programa d'edició i creació de vídeos el coneixia i l'havia utilitzat abans. Tot i això a classe vaig aprendre a fer coses que jo fins aleshores encara no havia descobert. Trobo que és un programa molt útil i senzill de funcionar, pots realitzar un vídeo preciós dedicat a alguna persona o simplement fer un vídeo mostrant unes vacances, un dia d'excursió... Jo a la meva pràctica vaig fer un vídeo sobre diferents moments que he viscut amb el patinatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario