viernes, 25 de diciembre de 2009

Resum/valoració de les TIC

Al començament del semestre recordo que aquesta assignatura era una de les pijtors que portava, ja que el ritme amb el qual es feia la classe era una mica aacelerat i em perdia bastant. Mica en mica, però, vaig anar agafant el fil i vaig poder veure que si portaves la feina al dia i estaves atenta a classe no hi havia perquè haver-hi problemes en realitzar les pràctiques a casa.
He de dir, que hi han hagut activitats que m'han costat bastant realitzar per la dificultat de l'utilització del programa, tot i axiò me n'he acabat sortint.

Al principi això del bloc no em feia gaire gràcia, més aviat, ho veia com una pèrdua de temps, a mesura que van anar passant els dies vaig veure que això era una molt bona eina de treball, on hi podia penjar una gran quantitat de coses i era de gran utilització.

Ara per ara e stic molt contenta d'haver fet aquesta assignatura i haver après a fer un munt de coses amb diferent programes, que fins ara no en sabia de la seva existència.

Aquesta assignatura m'ha ajudat molt a completar el meu coneixement sobre les noves tecnologies, i m'agradaria aprendre moltes més coses.

Finalment, crec que he fet un bon treball amb el bloc i he sapigut portar totes les coses al dia i diria que ben fetes.

Per acabar, desitjar-vos bon nadal i feliç any nou!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario