viernes, 23 de octubre de 2009

Comunicació oral, escrita i digital ( Una imatge no val més que mil paraules)

Aquest capítol anomenat "Una imatge val més que mil paraules", està extret del llibre “Una imatge no val més que mil paraules” de l'autor TUSON,J.

El fragment que hem llegit tracta sobre el fet de la utilització d'una imatge o d'una paraula en situacions diverses.
La diferència que trobem entre un concepte i l’altre, és que una imatge no et permet anar més enllà de la realitat, d'allò que veus , en canvi, les paraules en un text ens permeten crear les nostres pròpies imatges sobre el que creiem que es la realitat del que llegim.

Per exemple en una autopista les imatges són més utilitzades alhora d’informar i d'aquesta manera no caus en la distracció que suposaria anar en cotxe i llegir un text.

Actualment, la imatge està agafant una gran importància i la podem veure en el cinema i la televisió.
En conclusió no s'ha de donar més importància a una imatge o a les paraules del text ja que depèn de la situació s'utilitzarà una o l'altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario